+380502779013; +380982779013 ТОВ «ДНІПРОАВТОКРАЗ»
UA MarketДніпропетровськДНІПРОАВТОКРАЗСтатьиСпосіб відновлення дискових колодок за допомогою клею ВС-10Т (теплостійкий до 300 ° С) ГОСТ 22345-77
Контакти

Спосіб відновлення дискових колодок за допомогою клею ВС-10Т (теплостійкий до 300 ° С) ГОСТ 22345-77

По-перше, колодки не відновлюються, а виготовляються заново, тільки використовуються старі металеві основи.

Необхідне або бажане обладнання: шліфувальний верстат з алмазним інструментом або фрезерний з переможними фрезами, відрізний верстат з алмазним тонким диском або 5-6 нових ножівочних полотна по металу, духова шафа або мікрохвильова піч з грилем.

1. Будь-яким способом з перерахованого вище обладнання повністю видаляються залишки гальмівної накладки на мет. підставі колодки (я це робив на фрезерному) Напилком не варто, оскільки вийде крива поверхня

2. У магазині автотоварів купуються автоколодки з накладками, що найбільш близько схожі за складом (зовні) з рідними байківськими. Варіантів безліч. Від Мерседесівської металокераміки до жигулівських майже азбестових. Сталь дисків різна, тож це буде чистий експеримент.

Клей ВС-10т можна придбати прямо у Виробника цього клею:

http://polimer-plus.pp.ua/product/2259498-kley-10t-teplostoykiy.html

або дзвоніть у відділ продажу 0982779013

3. Тонким алмазним диском дотримуючись паралельності колодка розпилюється на пластини потрібної товщини. Я це робив ножівкою і тому рівних робочих шарів виходило всього один. З цього шару виходить до 4-х накладок. При цьому треба додати до товщині, що відпилюється, півміліметра на майбутнє вирівнювання.

4. Тонка пластина розпилюється вже ножівкою на необхідні заготовки відповідно до потрібної форми

5. Купуєте клей НД-10т. Зазвичай клей продають із інструкцією.

6. Обробляємо поверхні за інструкцією та приклеюємо найрівнішою поверхнею накладки до мет. основи. Витримувати під вантажем годину за темп. 180 градусів (духовка, гриль мікрохвильової печі (без мікрохвиль!!!)).

7. Виймаємо, остуджуємо. У разі відпилювання пластин ножівкою і відповідно приклеювання рівною (рідною) поверхнею автоколодки, необхідно вирівняти нову гальмівну поверхню шліфстанком або фрезою до паралельного стану та необхідної товщини.

Все. Експерементуємо з матеріалами колодок. Я катав на чорних металокерамічних від Фоліка та сіреньких жигулівських. Гальмування відрізняється дуже відчутно. Жигулівські, і як я розумію колодки з меншим складом графіту та кераміки гальмують плавніше, диск полірується як дзеркало. Чутливі до потрапляння піску. Чорна кераміка пиляє диски, але й гальмує жорсткіше.

По воді диск весь покритий чорним нальотом від колодки, що працює. Так що точно підібрати склад колодки як у рідних важко, АЛЕ... з пари навіть дорогих автоколодок можна за наявності тонкого алмазного диска і верстата отримати до 16 накладок для відновлення. При 2-х рівних поверхнях заготовок залишається тільки знімати старе покриття та приклеювати нове!

Купити клей ВС-10т у Виробника (Є дрібна фасування від 0,2л): тел. 0982779013

Опис клею ВС-10т ви можете прочитати, перейшовши на сайт виробника клею ВС-10т

на цьому сайті в підрозділі Товари http://polimer-plus.pp.ua/

12 лютого 2024
© 2013 - 2024 ДНІПРОАВТОКРАЗ Поскаржитися на зміст
Створити сайт онлайн безкоштовно
Сайт створений на платформі UA MarketUA Market