
Підводну частину дерев'яного човна (днище і борти рівня на 10 сантиметрів вище ватерлінії) можна покрити бакелітовим лаком. Для цього необхідно зробити наступне.
Очистити корпус від слідів старої фарби, особливо олійної, від бруду в кутах. Очищену поверхню прошкурити грубою, а потім тонкою скляною плі наждачною шкіркою.
Видалити гнилий дерево (коричневого кольору) і деревину, схильну до початкового руйнування волокон (синюватого кольору), загладити ці вирубки рубанком, а особливо глибокі западини закласти, набиваючи тонкі дошки (у цьому випадку прилеглі поверхні покрити бакелітовим лаком).
Дрібні вибоїни та дірочки необхідно зашпаклювати. Для цього загустіть бакелітовий лак деревним борошном (пил; зібране від шліфування дерев'яних виробів: його можна отримати на меблевих або інших деревообробних підприємствах; у крайньому випадку просіяти тирсу листяних порід і дрібні використовувати). Шпаклівку наносять шарами по 05-10 мм за один раз, нарощуючи так до потрібної товщини.
Загрунтувати всю поверхню розведеним бакелітовим лаком марки А або Б. При першому грунтуванні слід брати рідкий бакелітовий лак. Слід врахувати, що щоб уникнути загусання лак потрібно підігрівати в закритому посуді на водяній бані. У цебро з окропом, зняте з вогню, опускають казанок з лаком, прикривши його кришкою або шматком повсті (кошми). Піднявши трохи кришку, перемішують лак для кращого прогріву всієї маси. Кришка потрібна для зменшення випаровування, що призводить до загусання.
Іноді прогрівають так: беруть кілька молочних півлітрових пляшок, у них наливають лак і закупорюють пробкою. Пляшки ставлять у окріп і іноді збовтують. Лак прогрівається швидко, не загусає і витрачається малими порціями в міру потреби. Теплий лак швидше і глибше вбирається, краще захищає деревину від проникнення води і тим самим зберігає її протягом тривалого терміну.
Як тільки лак висохне - від натискання пальцем не залишатиметься сліду, приступають до фарбування, тобто наносять наступні другий і третій шари лаку, рідкого або краще трохи густішого. Експлуатувати човен, покритий лаком, можна через 7-10 днів. Суттєво підвищити стійкість покриття до дії води можна додаванням у лак (не тільки бакелітовий) алюмінієвої пудри. При додаванні лак 10-15% пудри вологостійкість плівки підвищується в 1,5-2 рази.
Після обробки днища лаком, човен можна використовувати у тропічному кліматі, агресивних середовищах та морській воді.
Придбати бакелітовий лак ЛБС-1 ви можете прямо у Виробника, переходьте за посиланням:
https://polimer-plus.pp.ua/product/287608-bakelito...
або дзвоніть у відділ продажу: 0982779013