
По-перше, колодки не відновлюються, а виготовляються заново, тільки використовуються старі металеві основи.
Необхідне або бажане обладнання: шліфувальний верстат з алмазним інструментом або фрезерний з переможними фрезами, відрізний верстат з алмазним тонким диском або 5-6 нових ножівочних полотна по металу, духова шафа або мікрохвильова піч з грилем.
1. Будь-яким способом з перерахованого вище обладнання повністю видаляються залишки гальмівної накладки на мет. підставі колодки (я це робив на фрезерному) Напилком не варто, оскільки вийде крива поверхня
2. У магазині автотоварів купуються автоколодки з накладками, що найбільш близько схожі за складом (зовні) з рідними байківськими. Варіантів безліч. Від Мерседесівської металокераміки до жигулівських майже азбестових. Сталь дисків різна, тож це буде чистий експеримент.
Клей ВС-10т можна придбати прямо у Виробника цього клею:
http://polimer-plus.pp.ua/product/2259498-kley-10t-teplostoykiy.html
або дзвоніть у відділ продажу 0982779013
3. Тонким алмазним диском дотримуючись паралельності колодка розпилюється на пластини потрібної товщини. Я це робив ножівкою і тому рівних робочих шарів виходило всього один. З цього шару виходить до 4-х накладок. При цьому треба додати до товщині, що відпилюється, півміліметра на майбутнє вирівнювання.
4. Тонка пластина розпилюється вже ножівкою на необхідні заготовки відповідно до потрібної форми
5. Купуєте клей НД-10т. Зазвичай клей продають із інструкцією.
6. Обробляємо поверхні за інструкцією та приклеюємо найрівнішою поверхнею накладки до мет. основи. Витримувати під вантажем годину за темп. 180 градусів (духовка, гриль мікрохвильової печі (без мікрохвиль!!!)).
7. Виймаємо, остуджуємо. У разі відпилювання пластин ножівкою і відповідно приклеювання рівною (рідною) поверхнею автоколодки, необхідно вирівняти нову гальмівну поверхню шліфстанком або фрезою до паралельного стану та необхідної товщини.
Все. Експерементуємо з матеріалами колодок. Я катав на чорних металокерамічних від Фоліка та сіреньких жигулівських. Гальмування відрізняється дуже відчутно. Жигулівські, і як я розумію колодки з меншим складом графіту та кераміки гальмують плавніше, диск полірується як дзеркало. Чутливі до потрапляння піску. Чорна кераміка пиляє диски, але й гальмує жорсткіше.
По воді диск весь покритий чорним нальотом від колодки, що працює. Так що точно підібрати склад колодки як у рідних важко, АЛЕ... з пари навіть дорогих автоколодок можна за наявності тонкого алмазного диска і верстата отримати до 16 накладок для відновлення. При 2-х рівних поверхнях заготовок залишається тільки знімати старе покриття та приклеювати нове!
Купити клей ВС-10т у Виробника (Є дрібне фасування - флакони по 200 грам, також завжди в наявності бутилки по 900 грамів. Для підприємств та оптовиків є клей ВС-10т в каністрах по 5 літрів, або по 10 літрів по дуже привабливим цінам.): Всю информацію уточнюйте по тел. 0982779013, 0502779013
Опис клею ВС-10т ви можете прочитати, а також купити цей клей перейшовши по посиланню на сайт виробника клею ВС-10т : https://polimer-plus.pp.ua/product/3265341-teplost...